ویژگی های مثبت روغن زیتون

تلخی و تندی ویژگی های مثبتی هستند و به کیفیت روغن زیتون مربوط می شوند. این ویژگیها مستقیماً با مقدار پلی فنولهای موجود در روغن ارتباط دارد. پلی فنول ها به دلیل اولئوروپئین ، پلی فنول منحصر به فرد روغن زیتون ، طعم تلخی به روغن می دهند. از طرف دیگر ، سوزش گلو به دلیل وجود اولئوکانتال ، پلی فنول دیگر در روغن ، با اثرات ضد التهابی مشابه ایبوپروفن است.

روغن زیتون فرابکر باید تلخ و تند باشد. اگر نه ، فرابکر نیست. شدت آن عمدتا به نوع زیتون و دوره برداشت و عوامل دیگر بستگی دارد.

روغن های زیتون سبز دارای محتوای بالایی از مواد فنلی (پلی فنول) هستند.

روغن با کیفیت از زیتون سالم که در مرحله مناسب رسیدن است برداشت می شود.

اولین پرس سرد ،ویژگی های مثبت روغن زیتون

ویژگیهایی که ما به آنها اشاره کردیم فقط در روغنهای با کیفیت بالا موجود هست که به روش زیر تولید میشوند:

زیتون در آسیاب با استفاده از روشهای منحصر به فرد مکانیکی پردازش می شود.

و روغنهایی که استخراج میشود تحت فرآیندهای پالایش صنعتی و شیمایی نیستند.

بهترین روغن های زیتون فرابکر در دمای کمتر از 27 درجه سانتی گراد با اولین فشار مکانیکی از خمیر زیتون و با یک سیستم استخراج سنتی با پرس هیدرولیک بدست می آید.

روشی که به شما امکان می دهد طعم روغن های با کیفیت برتر ، غنی از عطر و طعم بسیار دلپذیر را بچشید. ویژگی های مثبت روغن زیتون .

آزمایش لیکوموس

این واقعیت که روغن زیتون یک روغن تلخ و تند است ، نتیجه وجود مواد پلی فنولیک است. هرچه حضور پلی فنول ها بیشتر باشد ، شدت طعم تلخ و تند بیشتر می شود.

روغن زیتون فرابکر در سالهای اخیر به دلیل غلظت بالای پلی فنول ها ، جایگاه برجسته ای در صحنه غذاهای سالم به دست آورده است . پلی فنول ها آنتی اکسیدان هایی هستند که فواید زیادی برای سلامتی ما دارند اما در مبارزه با رادیکال های آزاد مشهورند.

به همین دلیل ، طعم تلخ و تند به عنوان ویژگی های مثبت در نظر گرفته می شود: آنها جزوی از آزمایش لیکوموس برای حضور پلی فنول ها در روغن هستند.

یک اشتباه!

متأسفانه ، بیشتر اوقات ، وجود پلی فنول ها توسط مصرف کنندگان اشتباه گرفته می شود. تلخ و تند بودن عیب نیست بلکه فضیلت بزرگی از یک روغن زیتون فرابکر و با کیفیت است.

روغن زیتون فرابکر با ویژگی های زیر همراه هست:

– رایحه شدید و پایدار میوه و سبزیجات ؛

– طعم مملو از تن هارمونیک تند و تلخ است.

دوست بدن ما ویژگی های مثبت روغن زیتون

درک این نکته ضروری است که یک روغن زیتون فرابکر با ویژگی های تلخ و تند طیف وسیعی از ترکیبات را به نام ترکیبات جزئی با ارزش بالایی برای سلامتی در خود دارد. که در برابر دیگر چربی های رژیمی بی نظیر است. زیرا می تواند پیری یا اکسیداسیون سلول های بدن ما را کند کند.
تأثیرات بسیار مثبت بر سلامت مردم ، روغن زیتون فرابکر را به یک محصول منحصر به فرد و فوق العاده تبدیل می کند.
مقدار این ترکیبات ، اول از همه ، توسط انواع زیتون که روغن از آن استخراج می شود تعیین می شود. و بعداً توسط عوامل مختلف زراعی و تکنولوژیکی.

از سوی دیگر ، اگر یاد بگیریم قدر آنها را بدانیم ، این ویژگی ها احساسات دلپذیری نیز ایجاد می کنند.
بنابراین از زیتون ممنونیم که به ما روغن تلخ و تند داده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...