از بین بردن خارش سر با درمان طبیعی

خارش پوست سر می تواند به دلیل شوره سر یا به دلیل بیماری التهابی پوست معروف به درماتیت سبورئیک ایجاد شود. اگر با این مشکل مواجه هستید ، ممکن است به دلیل استرس ، موهای چرب ، اضطراب ، عفونت های قارچی و دلایل دیگر باشد. در اینجا چند درمان خانگی وجود دارد که می تواند به درمان خارش پوست سر شما کمک کند.

 

درمان خارش پوست سر با روغن زیتون

روغن زیتون

روغن زیتون حاوی اجزای ضد التهابی است. و به شما در مقابله با خارش یا عفونت پوست سر کمک می کند. در طول شب ، روغن زیتون را روی پوست سر بمالید و صبح آن را بشویید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

درمان خارش پوست سر با جوش شیرین

جوش شیرین

جوش شیرین می تواند باکتری هایی که باعث عفونت ، ریزش مو یا خارش می شوند را به دلیل خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی درمان کند. با مخلوط کردن جوش شیرین با آب یک خمیر تشکیل دهید و آن را روی پوست سر خود بمالید. بعد از آن موهای خود را با شامپو بشویید و به همین راحتی خارش برطرف میشود.

 

درمان خارش پوست سر با روغن نارگیل

روغن نارگیل

روغن نارگیل دارای خواص ضد قارچی است که به شما در خلاص شدن از شر خارش و عفونت های قارچی کمک می کند. ابتدا روغن نارگیل را گرم کرده و روی پوست سر خود بمالید، بعداً آن را بشویید تا از خارش خلاص شوید.

 

درمان خارش پوست سر با سرکه سیب

سرکه سیب

سرکه سیب را با آب گرم مخلوط کنید و موهای خود را در مخلوط آبکشی کنید و بعد از مدتی موهای خود را با شامپو بشویید. خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی موجود در سرکه سیب به شما کمک می کند تا از خارش پوست سر خلاص شوید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...