روغن زیتون برای مردان بهتر از ویاگرا است

یک مطالعه جدید در مورد سلامت جنسی انجام شده است. که وقتی نتیجه آن را در ادامه بخوانیدشاید باعث شود به سمت سوپرمارکت محله خود بدویید.

به گفته دانشمندان یونانی، روغن زیتون ممکن است در تقویت عملکرد جنسی بهتر از ویاگرا باشد. این مطالعه که توسط دانشگاه آتن منتشر شد، بیش از 600 مرد را مورد بررسی قرار داد و دریافت که رژیم غذایی غنی از روغن زیتون خطر ابتلا به اختلال نعوظ را تا 40 درصد کاهش می دهد.

مردانی که میانگین سنی 67 سال داشتند، به رژیم غذایی مدیترانه‌ای روی آوردند که بر خوردن میوه‌ها، سبزیجات، ماهی، آجیل متمرکز بود و روغن زیتون را جایگزین کره و روغن های دیگر می‌کرد. بیماران همچنین میزان گوشت های فرآوری شده را که معمولا می خوردند کاهش دادند.

این یک راه حل بدون دارو است که به مردان امکان می دهد عملکرد جنسی خود را حفظ کنند. دکتر کریستینا کریسوهو، به مدیکال دیلی گفت، استفاده دراز مدت از روغن زیتون توانایی و عملکرد مردان در اتاق خواب را به مقدار زیادی بهبود میبخشد. اما ویاگرا در درازمدت چیزی را بهبود نمی بخشد، فقط می تواند تأثیر کوتاهی داشته باشد تا توانایی جنسی داشته باشید.

محققان خاطرنشان کردند که رژیم غذایی سنگین روغن زیتون باعث ایجاد عروق خونی سالم تری در مردان می شود. که از گردش خون بهتر، از جمله در هنگام رابطه جنسی، پشتیبانی می کند.

رژیم غذایی مدیترانه ای همچنین به دلیل کاهش خطر ابتلا به سندرم های متابولیک مانند دیابت، فشار خون بالا و چاقی شناخته شده است. و طرفداران زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...