روغن زیتون داخل کاسه

مصرف روغن زیتون فواید زیادی برای سلامتی ما دارد: عملکرد قلب و عروق را بهبود می بخشد ، از بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند ، خطر بیماری های شریانی محیطی را کاهش می دهد و حتی به ما کمک می کند احساس خوشبختی کنیم . اما چقدر روغن زیتون باید بخوریم تا بدن ما از همه این فواید برخوردار شود؟

در مطالعه معتبر PREDIMED مشخص شد که مقدار مورد نیاز ما این است: 40 میلی لیتر در روز. به گفته محققان ، فقط با این چهار قاشق غذاخوری ، از اثرات آنتی اکسیدانی و سالم پلی فنول های موجود در آن ، از جمله کاهش خطر ابتلا به دیابت و کاهش فشار خون ، بهره مند خواهیم شد.

اما بهترین قسمت در مورد نتایج این مطالعه این است که روغن زیتون علاوه بر اینکه به ما کمک می کند سالم تر باشیم ، طعم غذاهای ما را خوشمزه می کند. آیا ایده ای دارید که چگونه این چهار قاشق غذاخوری را در روز ترکیب کنید تا سلامت شما 100% باشد؟ در اینجا دو پیشنهاد وجود دارد:

نان با روغن زیتون و نمک: چهار قاشق غذاخوری روغن را روی یک تکه نان برشته بریزید و کمی نمک بپاشید. همچنین می توانید مواد دیگری را که دوست دارید مانند ژامبون یا بوقلمون ، سیر یا یک تکه پنیر کوچک اضافه کنید. خوشمزه ، ساده و سالم!

سالاد: درست کردن یک سالاد با طراوت با چهار قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن طعم و عطر کاملی می بخشد. خوشمزه – لذیذ!

مراقبت از سلامتی و جلوگیری از بیماری هایی مانند سرطان یا دیابت به آسانی افزودن طعم و مزه به رژیم غذایی روزانه شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...