سایز پستان

افزایش سایز پستان

بررسی اولیه
روغن زیتون یکی از عناصر شگفت انگیز برای پخت و پز است که به دلیل عطر و طعم دلنشین و همچنین فوایدش برای سلامتی بسیار محبوب است. در سالهای اخیر ، همچنین به دلیل مزایای بسیارش برای پوست و مو مورد توجه قرار گرفته است.

روغن زیتون می تواند پوست شما را مرطوب کرده و آن را مرطوب نگهدارد. برخی از افراد همچنین ادعا می کنند که استفاده از آن روی سینه ها می تواند آنها را بزرگتر و سفت کند.

برای اینکه بدانید پشت این ادعا روش علمی وجود دارد یا خیر به خواندن این مطلب ادامه دهید. تا متوجه شوید روغن زیتون برای افزایش اندازه سینه ها یا سفت شدن آنها میتواند چه کاری انجام دهد.

مزایای آن چیست؟

ادعاهایی که در مورد قابلیت افزایش سایز سینه توسط روغن زیتون وجود دارد احتمالاً به برخی از ویژگی های طبیعی آن مربوط می شود.
روغن زیتون سرشار از پلی‌فنل است که مواد گیاهی هستند و التهاب را کاهش می دهند. هنگامی که روی پوست، پلی‌فنل استفاده می شود میتواند از آن در برابر پیری زودرس ، آسیب تابش خورشید و برخی بیماری های پوستی مانند آکنه محافظت کند.

روغن زیتون همچنین غنی از آنتی اکسیدان ، به ویژه ویتامین E است . آنتی اکسیدان ها بدن را در برابر رادیکال های آزاد که باعث آسیب سلولی می شوند محافظت میکنند. در پوست شما ، آنتی اکسیدان ها می توانند از علائم پیری زودرس مانند چین و چروک ، افتادگی و لکه های پیری جلوگیری کنند.

براساس آنچه ما درباره پلی‌فنل ها و آنتی اکسیدان ها می دانیم ، از نظر تئوری ، روغن زیتون می تواند به کاهش افتادگی کمک کند. و شواهدی وجود دارد که نشان می دهد این روی پوست صورت شما تاثیرات بسیار خوبی میگذارد.

با این حال ، پوست روی پستان بسیار ضخیم تر است و نفوذ را برای محصولات موضعی دشوار می کند. علاوه بر این ، افتادگی پستانها بیشتر از اثرات پیری روی پوست صورت و دیگر مناطق بدن است.
مدارکی وجود دارد که نشان دهد روغن زیتون دارای خصوصیاتی است که می تواند باعث رشد سینه ها یا سایر قسمت های بدن شود اما این موارد هنوز به صورت کامل اثبات نشده است.

بزرگ کردن پستان با روغن زیتون
آیا خطری وجود دارد؟
هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد روغن زیتون خطر خاصی برای انسان داشته باشد. فقط اگر به زیتون حساسیت دارید ، باید از استفاده از روغن زیتون حتی روی پوست خودداری کنید.
اگر مطمئن نیستید که به روغن زیتون حساسیت دارید یا خیر ، با مالیدن کمی از آن در ناحیه کوچکی از پوست روی بازو ، تست پچ (روش استاندارد تشخیص آلرژی تماسی حاصل از حساسیت نوع IV) را انجام دهید. و بگذارید تا 24 ساعت بماند تا ببینید آیا علائم قرمزی یا تحریک پوستی به وجود می آید یا خیر. اگر بعد از 24 ساعت متوجه چیز غیرمعمولی نشدید، می توانید آن را با خیال راحت استفاده کنید.

نحوه استفاده
اگر می خواهید از روغن زیتون روی سینه استفاده کنید ، با انتخاب یک روغن زیتون با کیفیت بالا شروع کنید. و از آن در بطری شیشه ای و تیره نگهداری کنید تا از روغن مقابل نور محافظت کند.
برای مالیدن روغن زیتون به پوست ، ابتدا با مالیدن چند قطره بین دستان و ماساژ دادن آن به آرامی روی پوست ، شروع کنید. اگر احساس می کنید کافی نیست ، می توانید بیشتر اضافه کنید.
برای جلوگیری از ایجاد لکه های روغنی روی لباس، اجازه دهید روغن قبل از پوشیدن لباس روی پوست شما خشک شود.

آیا مورد دیگری وجود دارد که میتوانید امتحان کنید؟
اینترنت پر از ادعا در مورد درمان های طبیعی برای افزایش اندازه پستان است. اگرچه برخی از این موارد ، از جمله روغن زیتون ، ایده خوبی است ، اما شواهد علمی مبنی بر تأثیر آنها وجود ندارد. جراحی راه اصلی افزایش اندازه پستانها است. که معمولاً شامل افزودن ایمپلنت است.

در حالی که روغن زیتون کاربردها و فواید بسیار زیادی دارد ، اما بزرگ شدن سینه یکی از موارد اصلی کاربرد آن نیست. البته مرطوب نگه داشتن پوست با روغن زیتون می تواند اثرات پیری را به شدت کاهش دهد.
استفاده از روغن زیتون قبل از رخ دادن افتادگی سینه، همراه با ورزش قطعا به سلامت و حفظ زیبایی پستان ها کمک میکند اما راه تاثیر گذاری برای درمان افتادگی نیست.

2 دیدگاه برای “آیا روغن زیتون به افزایش سایز پستان کمک میکند؟”

  1. سلام یه مشکلی هست اینکه روغن زیتون آیا باعث رشد مو روی سینه میشه یا نه؟ چون اگه ماساژ بدیم ممکنه این مورد هم باشه. ممکنه مو دربیاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...