روغن زیتون

مطالعه ای که در ماه ژوئیه توسط IOC منتشر شد مشخصات اخلاقی افرادی که با روغن زیتون سر و کار دارند و از آن استفاده می کنند را بیان میکند. یافته ها جالب هستند و مسلماً بحث جدیدی در مورد این بخش ایجاد می کنند.
کسانی که با روغن زیتون سر و کار دارند و درباره آنها صحبت می کنند افراد مثبتی هستند. این اولین یافته شگفت آور تحقیق توسط IOC است که در شماره خبرنامه ژوئیه 2021 منتشر شد.

در این مطالعه از طریق محتوای به اشتراک گذاشته شده در یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی ، احساسات مصرف کنندگان نسبت به روغن زیتون در کشورهای مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان می دهد افرادی که در مورد آن بصورت آنلاین صحبت می کنند اعتمادبه‌نفس بیشتری دارند و مستعد رفتارهای خوب و مثبت هستند.

روغن زیتون محصولی است که مصرف کنندگان را متحد می کند و واکنش های مثبتی را در بین آنها ایجاد می کند. افرادی که در مورد آن صحبت می کنند در مورد سلامتی و طعم خوب صحبت می کنند و احساس هویت ، سنت و عشق را القا می کنند.

با توجه به تأثیر مثبت این محصول ، همه ما باید به ارتقاء مصرف آن در سراسر جهان کمک کنیم. مطمئناً جهان خوش ذوق تر و سالم تر خواهد شد.

جادوی روغن زیتون یا کلمات جادویی

هر کسی که اغلب کلمات “روغن زیتون” را می گوید تقریبا همیشه یک فرد مثبت است. این از اولین نتیجه گیری های مطالعات انجام شده توسط شورای بین المللی زیتون که در خبرنامه IOC منتشر شد به دست می آید.
این مطالعه از طریق متن پیام های منتشر شده در یکی از اصلی ترین شبکه های اجتماعی در جهان ، احساسات ایجاد شده در بین مصرف کنندگان در کشورهای مختلف را تحلیل می کند. از نتایجی که در مصرف کننده ظاهر می شود این است که اعتمادبه‌نفس خود را ابراز می کند و استعداد بیشتری برای رفتارهای مثبت دارد. در عمل ، هرکسی که بیشتر اوقات کلمات جادویی “روغن زیتون” را تلفظ کند ، فردی خوش بین و مثبت اندیش است.

روغن زیتون به طور فزاینده ای به عنوان محصولی شناخته می شود که باعث وحدت و ایجاد واکنش های مثبتی در بین مصرف کنندگان آن می شود. هرکسی که می گوید “روغن زیتون” کلماتی را تلفظ می کند که خوب هستند و هویت و طعم ها ، سنت ها ، سلامتی و علاقه ها را برمی انگیزند. این ها در کنار هزاران مورد فوایدی که همه ما درباره این محصول میدانیم آن را واقعا تبدیل به یک چیز جادویی میکند که باید جایگاه ویژه ای در زندگی روزمره برای آن ایجاد کنیم.
با توجه به این اثر مثبت ، افزایش مصرف روغن زیتون باعث خوش طعم و سالم شدن جهان می شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...