روغن زیتون تند با تکه های فلفل

روغن زیتون تند . طعم ، عطر و بافت غذاهای مکزیکی هدیه ای برای حواس است. ترکیب طعم آنها در غذاهای معمولی یا تنوع زیاد سس ها برای کامشان لذت بخش است.

تنوع ویژگی اصلی غذاهای مکزیکی است. اگرچه هر ایالت مکزیک دستور العمل ها و سنت های خاص خود را دارد ، اما همه آنها چیزی مشترک دارند: تند. بسیاری از غذاهای آنها با چیلی تهیه می شود ، آن طعم قوی و آتشین که تقریباً نمادی برای مکزیکی ها است.

امروز ما قصد داریم یک روش بسیار تند دیگر را به شما پیشنهاد دهیم تا روغن زیتون را چاشنی غذاهای خود کنید. روغن زیتون با آنتی اکسیدان طبیعی باعث رشد و جذب کلسیم می شود. سرشار از اسید اولئیک و ویتامین A ، D و E ، به ما کمک می کند تا پیری غشای سلولی را کند کرده . فشار خون را کاهش دهیم. و از سلامت شریان ها و قلب محافظت کنیم.

 

طرز تهیه روغن زیتون تند:

در 500 میلی لیتر روغن زیتون فرابکر ، 8 حبه سیر ، 10 عدد فلفل چیلی خشک شده را داخل روغن زیتون فرو ببرید تا روغن تمام عطر و طعم آن را به خود بگیرد. اجازه دهید 72 ساعت بماند. با گذشت روزها ، این روغن بسیار و بسیار تند تر می شود.

این سه ماده شامل: چیلی ، سیر و روغن زیتون، ارزش های تغذیه ای فوق العاده ای را برای ما فراهم می کند که برای سلامتی ما بسیار مفید است.

فلفل قرمز، نماد ملی در مکزیک است، اندورفین بدن را افزایش می دهد و باعث ایجاد روحیه بالاتر می شود. فلفل قرمز به عنوان یک ضد التهاب قوی عمل میکند. و به یک درمان عالی برای سردرد تبدیل می شود و تنها با یک قاشق چای خوری در روز ، دوز مورد نیاز روزانه ویتامین A را در اختیار خواهیم داشت.

از سیر ، بسیاری از فضائل را باید نام برد ، سیستم دفاعی بدن ما را قوی میکند، از عروق و قلب ما محافظت می کند. آنتی بیوتیک طبیعی و یک داروی جادویی برای بدن ما است.

و روغن زیتون فوق العاده ما ، 100٪ زیتون خالص ، با عطر و طعم عالی . به دلیل مزایای زیادی که برای سلامتی ما به ارمغان می آورد ، “طلای مایع” محسوب می شود. مصرف روزانه آن از بیماریهای قلبی عروقی جلوگیری می کند ، سطح کلسترول خون را تنظیم می کند و کیفیت زندگی ما را بهبود می بخشد ، زیرا دارای مواد مغذی طبیعی است.

هم افزایی کامل این سه ماده جذاب ، غذاهای سنتی و رنگارنگ شما را نه تنها برای طعم ، بلکه برای سلامتی نیز آراسته می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...