روغن زیتون از تشعشعات تلفن های همراه جلوگیری می کند

دکتر اندر ساراچ (یک پزشک معروف در ترکیه، Ender Saraç) میگوید کسانی که به طور منظم روغن زیتون با کیفیت مصرف می کنند در برابر اشعه های ساطع شده از تلفن های همراه ، سرطان و آلزایمر ، بیماری عصر ما محافظت می شوند. دکتر ساراچ گفت: زیتون و روغن زیتون هدیه طبیعت به ما هستند. روغن زیتون کلسترول را کاهش می دهد ، مجاری را باز می کند ، پوست را تغذیه می کند و وقتی با انار مصرف شود ، ناراحتی های معده را تسکین می دهد.

در ادامه گفتگو اندر ساراچ تأکید کرد که روغن زیتون اشعه و اثرات الکترومغناطیسی ساطع شده از تلفن های همراه را از بین می برد. دکتر ساراچ در جشنواره برداشت زیتون، نتایج تحقیقاتش را در مورد فواید روغن زیتون ارائه کرد. دکتر. ساراچ دستورهای درمانی زیتون و روغن زیتون را ارائه داد و توصیه های مهمی را برای یک زندگی سالم ارائه داد.

روغن زیتون با انار یا رب انار

ساراچ با بیان اینکه فرهنگ مصرف روغن زیتون را به خوبی می شناسد ، خاطرنشان کرد: آخرین مطالعات علمی نشان داده است که روغن زیتون دارای ویژگی محافظتی در برابر بیماری آلزایمر است و گفت: “زیتون و روغن زیتون هدیه طبیعت به ما هستند. روغن زیتون کلسترول را کاهش می دهد ، مجاری را باز می کند ، پوست را تغذیه می کند و وقتی با انار مصرف شود، ناراحتی های معده را تسکین می دهد.
از ترکیبات اصلی زیتون پرورده آردوج روغن زیتون فرابکر و رب انار محلی درجه یک میباشد.

در سال های آینده پیش بینی می شود که بیماری آلزایمر از بیماری های شایع مانند سرطان پیشی میگیرد. به همین دلیل ، مطالعات علمی با تمرکز بر آلزایمر نشان داده است که روغن زیتون از نظر سلامتی فواید معجزه آسایی دارد. مصرف منظم روغن زیتون خطر ابتلا به آلزایمر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

دکتر Ender Saraç اظهار داشت: روغن زیتون دارای اثر کاهنده فشار خون است. زیرا این چربی اشباع نشده است. و نتایج بسیار موفقی به ویژه در برابر کلسترول بدست می آید. زیتون همچنین منبع بسیار خوبی از فیبر است. باعث روان شدن کار روده ها و سلامت سیستم گوارش میشود.

دریافت ویتامین E به طور طبیعی از طریق روغن زیتون

همه از تلفن همراه استفاده می کنند و همه ما آن را با خود حمل می کنیم. در چند مطالعه علمی اخیر که در آمریکا انجام شد. مشخص شد ویتامین E برای جلوگیری از تابش و اثرات الکترومغناطیسی تلفن های همراه بسیار موثر است. با این حال ، هنگام مصرف مصنوعی ویتامین E مشکلاتی وجود دارد. ویتامین E که به طور طبیعی مصرف نمی شود باعث مسمومیت می شود. اما بدن دریافت ویتامین E را که به طور طبیعی با روغن زیتون ، پسته و مغز کاج مصرف می شود تنظیم می کند. ویتامین K و E در روغن زیتون فراوان است. بهترین راه برای دریافت ویتامین E به طور طبیعی ، مصرف روغن زیتون است.

جلوگیری از انواع سرطان

هورمون سروتونین موجود در روغن زیتون شادی و هوش را افزایش می دهد. روغن زیتون حاوی مقدار زیادی سروتونین است. سروتونین هورمون شادی را افزایش می دهد.

استرس بزرگترین عامل سرطان است. روغن زیتون بدن در برابر سرطان محافظت می کند و شادی را افزایش می دهد. برای زخم معده و ورم معده بسیار مفید است. روغن زیتون در برابر سرطان سینه در زنان و سرطان پروستات در مردان به عنوان محافظ عمل میکند. همچنین به عنوان پیشگیری کننده از سرطان روده بزرگ در هر دو جنس بسیار مفید است. زیتون، یک معجزه باورنکردنی با برگها ، دانه ها ، میوه و روغن آن است. برگهای زیتون میکروب کش هستند. در عین حال ، برگ زیتون هم کلسترول و هم قند را کاهش می دهد. و حاوی ماده آنتی اکسیدان محافظ کبد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...