فواید برگ زیتون

از زمان کاشت باغ زیتون ، ما روش های جدید زیادی را یاد گرفته ایم که می توانیم از ویژگی های شگفت انگیز درختان زیتون خود استفاده کنیم. ما با برداشت میوه های درختان زیتون و استفاده از آنها برای تولید انواع زیتون سفره ای و روغن زیتون در مزرعه خود شروع کردیم. سپس طیف وسیعی از محصولات مختلف را با استفاده از روغن زیتون فرابکر و عصاره برگ زیتون تولید کردیم. ما اخیراً دامنه استفاده از باغ زیتون خود را با برداشت برگها برای ایجاد چای برگ زیتون گسترش داده ایم! در این پست مجله آردوج ، به شما خواهیم گفت که چرا چای برگ زیتون برای سلامتی بسیار عالی است . ما شما را با ترکیبات مختلفی که با دقت فرموله کرده ایم آشنا می کنیم. و سپس از مزایای طبیعی زیادی که این ترکیب های چای برگ زیتون می توانند برای شما داشته باشند صحبت میکنیم.

چرا برگ های زیتون؟

ثابت شده است که برگ های زیتون دارای مزایای زیادی برای سلامت انسان هستند. قرن هاست که به دلیل غنی بودن از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C برای تقویت ایمنی و دفع علائم سرماخوردگی و آنفولانزا استفاده می شود. این غنی بودن در آنتی اکسیدان ها همچنین به این معنی است که برگ های زیتون توانایی کند کردن یا جلوگیری از تشکیل سلول های سرطانی را دارند. برگ زیتون برای سلامت قلب و عروق بسیار مناسب است ، و فشار خون را کاهش می دهد و با کاهش پلاک (رسوبات چربی) در دیواره رگ ها خطر بیماری های قلبی و مغزی را کاهش می دهد. همچنین ثابت شده است که برای سلامت استخوان ، عملکرد شناختی و کنترل سطح گلوکز خون مفید هستند.

درخت زیتون

مخلوط های ما

سم زدایی

مخلوط سم‌زدایی ما برای کمک به بدن در دفع سموم و همچنین پشتیبانی از عملکرد هضم و کاهش وزن طراحی شده است. ما مواد با کیفیتی را که پر از عناصر غذایی گیاهی است ، برای کمک به بیماری های دستگاه گوارش مانند ریفلاکس معده ، سنگ صفرا و بیماری کرون تهیه کرده ایم. برگ گزنه سرشار از آهن ، فسفر ، پتاسیم ، کلسیم ، منیزیم ، منگنز ، مس ، بور ، استرانسیم ، کلروفیل ، بتاکاروتن ، لوتئین ، زئاگزانتین و ویتامین های A ، C ، K و B است که همگی برای سلامت شما فواید بسیاری دارند. شبدر قرمز بسیار غنی از آنتی اکسیدان است، که همراه با آنتی اکسیدان های برگ های زیتون ، خار مریم و ریشه قاصدک ، برای جلوگیری از تشکیل سلول های سرطانی عمل می کنند. و پوست لیمو ، گیاه لیموترش ، بیدمشک و ریشه شیرین بیان در بهبود مشکلات دستگاه گوارش و درمان سوء هاضمه کمک می کند. پوست لیمو همچنین می تواند به کاهش وزن ، محافظت در برابر بیماری های قلبی ، سنگ کلیه و سرطان کمک کند. این ترکیب برای کسانی که از ناراحتی معده ، سوزش معده رنج می برند یا به سادگی می خواهند سیستم گوارش خود را تمیز کنند عالی است.

تندرستی بانوان

مواد تشکیل دهنده ترکیب بهداشت زنان ما برای هدف قرار دادن نیازهای خاص بهداشتی زنان گنجانده شده است. بابونه یکی از عناصر اصلی در ترکیب است که برای کاهش گرفتگی عضلات و کاهش سردرد و درد عضلانی شناخته می شود ، چون این علائم قاعدگی بسیار دردناک است. زنجبیل به کاهش تنش در عضلات و همچنین درمان حالت تهوع ناشی از تهوع صبح یا قاعدگی کمک میکند. ما همچنین برگ تمشک را قرار داده ایم زیرا می تواند به افزایش باروری ، تعادل هورمون ها ، کاهش التهاب و تقویت سیستم ایمنی کمک کند. گنجاندن گل سرخ و گزنه به این معنی است که مخلوط بهداشت زنان ما به دلیل خاصیت سم زدایی و ادرار آور می تواند به درمان عفونت های دستگاه ادراری کمک کند. این ترکیب را برای خانم ها پیشنهاد می کنیم، به خصوص برای دوران قاعدگی و تخمک گذاری.

ایمنی بدن

چای برگ زیتون برای ایمنی بدن، با ترکیبی مرکباتی و تازه است که به شما در جلوگیری از بیماری کمک می کند و علائم سرماخوردگی و آنفولانزا را درمان می کند. ریشه سرخارگل به طور سنتی به عنوان یک گیاه دارویی برای درمان عفونت های ویروسی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا و تقویت سلامت سیستم ایمنی استفاده می شود . بسیاری از مواد موجود در این ترکیب بسیار غنی از آنتی اکسیدان هستند. ریشه شیرین بیان ، علف لیمو ، گیاه گل گاو زبان و پوست لیمو حاوی قوی ترین آنتی اکسیدان ها هستند که می توانند به کاهش علائم سرماخوردگی و آنفولانزا کمک کنند.
جینسنگ سیبری می تواند به کاهش خستگی کمک کند و انرژی بیشتری به شما می دهد و نعناع برای کاهش التهاب در بدن مفید است. نوشیدن این چای در هنگام بیماری عالی است زیرا نه تنها به بهبودی شما کمک می کنند بلکه گرمای چای برای گلودرد بسیار تسکین دهنده است. نوشیدن این چای در تمام طول سال به بهبود سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند و احتمال بیمار شدن شما را کاهش می دهد.

این چای ها نه تنها فواید زیادی برای سلامتی شما دارند ، بلکه طعم آنها نیز بسیار خوب است! می توانید این چای ها را بصورت آنلاین از فروشگاه آردوج خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...