فواید روغن زیتون برای حیوانات خانگی

فواید روغن زیتون برای حیوانات خانگی

افزودن روغن زیتون به رژیم غذایی حیوان خانگی شما علاوه بر اینکه می تواند به آنها کمک کند احساس بهتری داشته باشند ، باعث میشود عمر طولانی تر و بیشتری داشته باشند.

برندهای معروف تولید کننده غذای حیوانات خانگی

با آشکار شدن فواید روغن زیتون برای حیوانات خانگی ، مارک های تجاری غذای سگ با تمرکز بر رژیم غذایی مدیترانه ای بیش از هر زمان دیگری در دسترس هستند.

رژیم غذایی مدیترانه ای ، توسکانی نچرال و الوی پت که همه آنها در ایالات متحده مستقر هستند. و غذای سگ Salter’s Dog در بریتانیا از جمله مارک های تولید کننده غذای حیوانات خانگی با روغن زیتون فرابکر به عنوان یکی از مواد اصلی هستند.

سگ ها

مطالعات نشان داده اند که روغن زیتون به طور بالقوه برای رفع خشکی پوست، جلوگیری از مشکلات قلبی و عروقی ، سرطان، دیابت و چاقی در سگ ها عملکرد خوبی دارد. همچنین می تواند سلامت مغز و مفاصل و طول عمر حیوانات خانگی را افزایش دهد. و همین برای سگهای مسن که از دیسپلازی مفصل ران ، دیسپلازی آرنج و آرتروز رنج میببرند بسیار مفید است.

فواید روغن زیتون برای حیوانات خانگی

گربه ها

گربه ها نیز مانند همتایان سگ خود می توانند از مزایای سلامتی زیادی در ارتباط با روغن زیتون و چربی اشباع نشده آن برخوردار شوند. همچنین روغن زیتون می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و دیابت را در گربه ها کاهش دهد ، سیستم ایمنی بدنشان را تقویت کرده و به کاهش وزن آنها کمک کند. این کاهش وزن همچنین خطر سکته مغزی را کاهش می دهد.
یبوست می تواند یک مشکل بزرگ در گربه ها باشد و حتی منجر به مرگ شود. روغن زیتون یک درمان طبیعی برای این مشکل است ، زیرا دارای اثر ملین است. همچنین روغن زیتون درمانی بسیار عالی برای گلوله مویی است.
گربه ها به طور متوسط ماهانه سه تا چهار گلوله مو سرفه می کنند. متخصصان پیشنهاد می کنند که برای درمان آن یک قاشق چای خوری روغن زیتون را به مدت سه روز با غذای گربه خود مخلوط کنید.
افزودن روغن زیتون به رژیم غذایی گربه به طور مرتب حتی خز آن را براق و نرم نگه می دارد. توصیه می شود حداقل 3 بار در هفته یک قاشق روغن زیتون فرابکر به غذای گربه خود اضافه کنید. و آن را خوب مخلوط کنید تا روغن جذب غذا شود.

فواید روغن زیتون برای حیوانات خانگی

درمان و جلوگیری از عفونت گوش گربه

صاحبان حیوانات خانگی می توانند از روغن زیتون برای جلوگیری از عفونت گوش حیواناتشان استفاده کنند. برای تمیز کردن گوش گربه با روغن زیتون . از قطره چکان پلاستیکی یا سرنگ ، توپ های پنبه ای ، حوله و کاسه آب گرم استفاده کنید. با قرار دادن ظرف روغن زیتون در داخل کاسه آب گرم ، روغن زیتون را برای یکسان شدن دمایش با دمای بدن گربه گرم کنید. قطره چکان گوش یا سرنگ را با کمی روغن زیتون پر کنید. یک تا دو قطره به دهانه مجرای گوش گربه بریزید. ناحیه گوش را با حرکات دایره ای ماساژ دهید تا مطمئن شوید مایع وارد مجرای گوش می شود. حرکات را پنج بار برای هر گوش تکرار کنید. پس از اتمام کار ، اجازه دهید گربه حدود 5 دقیقه سر خود را تکان دهد. و سپس قسمت بیرونی گوش را با استفاده از توپ پنبه یا یک حوله تمیز تمیز کنید. فواید روغن زیتون برای حیوانات خانگی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...