خواص ترکیب روغن زیتون با نمک

در بسیاری از داروهای خانگی روغن زیتون به عنوان قهرمان و ترکیب اصلی وجود دارد. شاید تا به حال فکر کرده باشید که دلیل و خواص ترکیب روغن زیتون و نمک چیست. در این پست به شما خواهیم گفت که این ترکیب چه فوایدی دارد و چه زمانی مصرف آن خوب است.
حال وقت آن است که دریابید این درمان سنتی معمولی مادربزرگ ها چه کاری می تواند برای شما انجام دهد.

ترکیب نمک و روغن زیتون چه خواصی دارد؟

اول از همه ، ما باید تأکید کنیم که روغن زیتون حاوی پلی فنول ها و آنتی اکسیدان هایی است که پیری سلولی را به تأخیر می اندازد.

نمک به نوبه خود دارای مقدار زیادی منیزیم است که به تقویت بافت ماهیچه های ما کمک می کند. به این ترتیب ، ترکیب آن با روغن زیتون باعث می شود که ماهیچه های ما سالم و قوی بمانند .
باید به خاطر داشته باشیم که روغن زیتون حاوی اولئوکانتال است . ترکیبی که التهاب بافت ها را کاهش می دهد و برای جلوگیری از درد عضلانی عالی است. و ما در مقاله فواید روغن زیتون برای بدنسازی کامل به آن پرداخته ایم.

موارد استفاده از روغن زیتون با نمک

اگر می پرسید ترکیب روغن زیتون با نمک در چه مواقعی مفید است. در زیر چندین مورد را برای شما می گوییم.

دردهای عضلانی: روغن زیتون به همراه نمک ضد التهاب است . می توان گفت که همان اثر ایبوپروفن را دارد اما بدون هیچگونه ماده شیمیایی و مضر.

آرتروز: ساختن یک درمان خانگی با روغن زیتون و نمک و استفاده از آن در مناطق آسیب دیده می تواند درد را از بین ببرد.

میگرن: کسانی که از میگرن رنج می برند می دانند که چقدر آزار دهنده است. دو قاشق چایخوری روغن زیتون دارای نمک درد تا حد زیادی کاهش میدهد.

نحوه درست کردن داروی روغن زیتون و نمک

برای تهیه این امولسیون (مخلوط های نسبتا پایدار از روغن و آب) به 200 میلی لیتر آب ، 20 قاشق غذاخوری روغن زیتون و 10 قاشق غذاخوری نمک نیاز داریم.
همه مواد را در یک لیوان بریزید و خوب مخلوط کنید تا همه مواد یکپارچه شوند.
پس از آماده شدن مخلوط ، محلول را روی ناحیه آسیب دیده قرار داده و تقریباً 20 دقیقه ماساژ دهید.
به لطف ترکیب روغن زیتون و نمک ، متوجه تسکین شگفت انگیز درد در ناحیه ای می شویم که این بیماری را داریم . در صورت سوء هاضمه می توان آن را روی مفاصل ، پشت ، گردن یا شکم قرار داد.

فواید روغن زیتون و نمک برای پوست

فواید ترکیب روغن زیتون و نمک برای پوست بسیار تاثیر گذار و عالی است.
در واقع ، استفاده از امولسیون بر اساس روغن زیتون و نمک ، پوست شما را صاف تر از همیشه می کند.
دانه های نمک به حذف پوست مرده کمک می کند . با مالیدن آن، غدد لنفاوی شما فعال می شود بنابراین سموم را دفع کرده و خون رسانی خود را فعال می کنید.

از فواید روغن زیتون برای پوست شگفت زده شوید .

حالا که می دانید روغن زیتون با نمک چقدر مفید است ، بهتر است هرچه زودتر آن را امتحان کنید تا آثار عالی آن را مشاهده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...